Завдання для самостійного опрацювання (30.03-03.04)
5 клас
Українська мова
-Повторити правила п.38, 39.
-Виконати письмово вправи 455, 456, 462.
-Якщо виникнуть запитання щодо завдань, прогляньте відео
https://youtu.be/lhFA5Bm7asQ
https://youtu.be/rqEoIl1M1D4
5 клас(30.03-03.04)
Українська література
-Ознайомтеся зі спогадами П.Тичини про своє дитинство (с.194 підручника)
-Прочитайте вірші П.Тичини "Не бував ти у наших краях"(с.195), "Гаї шумлять..."(с.196), "Блакить мою душу обвіяла..."(с.197), поміркуйте над змістом поезій.
-Один із віршів вивчить напам'ять (на вибір).
-Напишіть власний вірш про природу рідного краю (за бажанням).
8 клас
Українська мова(30.03-03.04)
Відокремлені прикладки.
Опрацюйте тему, скориставшись посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=gLwCsRRgjoo
Опрацювати параграф 35, вивчити правила відокремлення поширених і непоширених прикладок. Виконати вправи 414, 415,417
9 клас (30.03-03.04)
Українська мова
Тестові завдання
9 клас(30.03-03.04)
Українська література
Шановні дев'ятикласники!
Продовжуємо вивчати творчість Т.Шевченка.
1.Прочитайте твори "Катерина","Наймичка", "У нашім раї на землі...", у яких втілено "вічну" тему жіночої долі.
2.Опрацюйте статтю підручника з української літератури (с.240-248).
3.Виконайте тестові завдання ( у зошитах):
1.Визначіть жанровий різновид поем "Катерина" та "Наймичка"
а).соціально-сатирична; б).соціально-побутова; в)бурлексно-травестійна; г)соціально – психологічна.
5 клас
8 клас
5 клас Українська мова
9 клас Українська література
9 клас Українська мова
-----------
---Для учнів 5-х класів (23-27 березня)
---------Завдання з української мови для учнів 5-х класів
1.Опрацювати п.38, вивчити правила на ст.195,196.
2.Виконати письмово вправи 451,454. ------------------
Тестові завдання для учнів 9 класу ----------
-Завдання для учнів 8 класу:
1.Опрацювати п.34 (вивчити правила на с.224, 225).
2.Усно опрацювати вправу 398
. 3.Письмово виконати вправи 399, 400,401.
https://www.youtube.com/watch?v=gLwCsRRgjoo
Опрацювати параграф 35, вивчити правила відокремлення поширених і непоширених прикладок. Виконати вправи 414, 415,417
9 клас (30.03-03.04)
Українська мова
Тестові завдання
9 клас(30.03-03.04)
Українська література
Шановні дев'ятикласники!
Продовжуємо вивчати творчість Т.Шевченка.
1.Прочитайте твори "Катерина","Наймичка", "У нашім раї на землі...", у яких втілено "вічну" тему жіночої долі.
2.Опрацюйте статтю підручника з української літератури (с.240-248).
3.Виконайте тестові завдання ( у зошитах):
1.Визначіть жанровий різновид поем "Катерина" та "Наймичка"
а).соціально-сатирична; б).соціально-побутова; в)бурлексно-травестійна; г)соціально – психологічна.
2.Кому присвячено поему "Катерина"?
а)Василю Жуковському, який брав участь у викупі Шевченка із неволі;
б)Якову де Бальмену, який був щирим
другом Шевченка;
в)Григорію Квітці
-Основ"яненку, з творчістю якого Шевченко був добре знайомий;
г)Катерині ІІ, російській
імператриці, політикою якої Шевченко захоплювався.
3.Про який твір Т.Шевченка можна сказати такими словами: " Історія
вражає жертовним вчинком матері, яка живе сином і для сина"?
а)"Катерина"; б)"Наймичка";
в)"Причинна"; г)"Тополя".
4.У поемі "Катерина" наявні всі мотиви, ОКРІМ
а)критики української інтелігенції;
б)зневаги до батьківських порад;
в)взаємної довіри в коханні;
г)протиставлення української моралі
російській.
5.Ліричним відступом у поемі "Катерина" є такий епізод:
а)кохання Катерини й москаля теплими вечорами;
б)зустріч Івася з батьком;
в)поневіряння Катерини на чужині;
г)роздуми ліричного героя про гірку
долю байстрят.
6.Зустріч батька-пана із сином-жебраком - у поемі "Катерина" це є
наступним сюжетним елементом:
а)кульмінація; б)розвиток дії;
в)епілог; г)розв"язка.
7.Т.Шевченко у поемі "Катерина" порушує проблему
а)поневіряння за кордоном українців, які не шанують народних традицій;
б)легковажності дівчат, які не
думають про наслідки своєї поведінки;
в)трагічної долі селянки в
тогочасному суспільстві як наслідок деморалізуючого московського впливу;
г)наслідків переселення народів у
царській Росії.
8.Батьки виганяють Катерину з дому, бо
а)не можуть прогодувати її з дитиною;
б)не люблять дочки;
в)підкоряються тогочасним моральним
законам;
г)так наказала сільська громада.
9.У чому полягає моральна вищість Ганни з поеми "Наймичка"
перед Катериною з поеми
"Катерина"?
а)Ганна походила із заможної селянської родини;
б)Ганна, не зважаючи на життєві
обставини, все своє життя присвятила вихованню сина;
в)Ганна мала законного чоловіка;
г)Ганна не покинула своїх стареньких
батьків , а доглядала їх до самої смерті.
10.Старе подружжя знаходить сповиту дитину - це у поемі "Наймичка" є
наступним сюжетним елементом
а)прологом; б)розв"язкою;
в)кульмінацією; г)експозицією.
11.Визначіть уривок з поеми "Катерина" як композиційний елемент
твору
Чорнобрива Катерина
Найшла, що шукала.
Дунув вітер понад ставом -
І сліду не стало...
а)зав"язка ; б)розв"язка;
в)кульмінація ;
г)експозиція.
12.Характерною особливістю композиційної побудови поеми "Катерина"є
все, ОКРІМ
а)кульмінація на початку твору; б)розв"язка після кульмінації;
в)наявний пролог; г)наявна постпозиція.
5 клас
8 клас
5 клас Українська мова
9 клас Українська література
1.Опрацювати п.38, вивчити правила на ст.195,196.
2.Виконати письмово вправи 451,454. ------------------
Тестові завдання для учнів 9 класу ----------
-Завдання для учнів 8 класу:
1.Опрацювати п.34 (вивчити правила на с.224, 225).
2.Усно опрацювати вправу 398
. 3.Письмово виконати вправи 399, 400,401.
Автор видалив цей коментар.
ВідповістиВидалитиВиконані завдання скидать на електронну скриньку olenanzr@gmail.com
ВідповістиВидалити